vrijdag 2 januari 2009

Bolg Award!

Deze award van Rini gekregen, dank je wel! Ik mag nu 5 andere bloggers kiezen en heb besloten om het maar dicht bij huis te houden. Mooi begin van het nieuwe jaar!

1. Anne : Mijn maatje in goede en slechte tijden, dank je wel voor je steun het afgelopen jaar.

2. Sija: Ik bewonder je werk enorm en vind het iedere keer weer genieten om naar te kijken, dank je voor je vriendschap.

3. Hermine: Ik ben erg blij je te kennen en hoop nog lang te kunnen genieten van al het moois wat je steeds weer maak. Ben zuinig op je uitstraling, de rust!

4. Yvonne: Je hebt geen blog maar via deze weg wil ik je toch bedanken voor al je steun van het afgelopen jaar! Doen we nog een swapje??

5. Marcia: Ik wil je enorm bedanken voor alles wat ik geleerd heb van jou de afgelopen jaren, het zal een heel gemis zijn om niet meer op de fiets te kunnen springen en even langs de Creatie te gaan. Ik vond het geweldig om in je designteam te zitten, dank je wel! Ik blijf fan van je stijl en hoop dat we toch nog kunnen blijven genieten van je creaties.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank je wel Audrey. Ben zeer vereerd :o))

Sija zei

Hartstikke leuk Audrey! Ik voel me ook zeer vereerd.

Yvonne zei

Lieve Audrey,
Geen blog hebben, maar wel een blogaward krijgen, réken maar dat ik me vereerd voel!
Lijkt me hartstikke leuk om ook dit jaar, voor de 3e keer, een swapje met je te doen.
Nou meis, een heel goed 2009 gewenst, met veel liefde, veel geluk, veel gezondheid, veel gezelligheid, veel plezier, veel inspiratie en veel stempel- en scrapplezier!
Liefs en knuffel van Yvon

Marcia Hamelijnck zei

Hey Audrey!

Beetje late reactie van mij, maar dank je wel voor je Award en je lieve woorden :-)!
Als je het niet erg vindt, stuur ik de Award niet door, want bijna iedereen die ik hem zou willen geven heeft er al een keertje één gehad :-)!

Related Posts with Thumbnails